Nikkel Blog

A blog vegyes tartalommal jelentkezik.

 

E-mail cím: nikkel.site@gmail.com

 

Ha Internet Explorert használsz, azzal kémprogramoknak hagysz nyitva kapukat, illetve nagy mértékben lassítja számítógéped, ezért erősen ajánlott leváltani azt.

Töltsd le a legújabb Mozila Firefoxot.

Friss topikok

  • noriglori: Nagyon érdekes volt a cikk! Nemrég olvastam egy másik bejegyzést arról, hogy a papagájoknak és a n... (2014.06.24. 13:01) Intelligencia - Papagáj
  • Kidgon: Köszönöm szépen ! ALAN WATT nagyon intelligens ember , mától inkább nem ülök nagyon a TV "fogság... (2012.06.27. 11:09) Az emberi psziché manipulálása - Alan Watt
  • Kinin Klay: Ez de állat! (2012.02.02. 10:22) Gömbvillám

Közúti baleset, ma

2012.03.01. 14:06 Nikkel blog

Mai nap folyamán szemtanúja lettem egy balesetnek. Senki nem sérült meg. Anyagi kár viszont volt, nem is kicsi.
Egy fehér kisbusz át akart menni egy híd alatt, de túl magas volt, és leszakadt a teteje. A jármű gázos volt, a tetején lévő gáztartály szakadt le. A tartály az útra esett, nem volt közvetlen mögötte autó. Tartály és a környezet légnyomás kiegyenlítése olyan 25 másodperc alatt esett meg, mely nagy ködfelhőt hozott létre. A sofőr csak a végén szállt ki.


A képen láthatóhoz hasonló volt.

Érdekesnek találtam, hogy az emberek megálltak nézelődni. A balesettől a járda olyan 5-6 méterre volt. Én inkább a lábamat kezdtem szedni. Hogy miért? Nos, biztosra nem állapíthatom meg, hogy milyen gázt használ (túl sok elborult elméjű ember van az utcákon), de természetesen LPG re gyanakodtam. Az pedig 500 celsius fokon gyullad be(mellette elhaladó autók nem bocsátanak ki ekkora hőt). Ami viszont egyértelmű veszélyforrás, az az, hogy a környezetét nagy mértékben lehűti.

Ez a baleset viszonylag szerencsésen alakult. Nem volt közvetlen mögötte másik autó, illetve a járda sem volt vészesen közel. A fémek egymáson csúszása nem generált szikrát, amely begyújthatta volna. De kérdem én, megéri megállni, esetleg közelebb menni egy ilyen esetben?
Korábban úgy gondoltam, hogy csak a filmekben kíváncsiak ennyire az emberek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása